Frequently Asked Questions
Hoe kunnen we je helpen?
Betaalmogelijkheden
Bij Gymna Nederland kun je betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard en op rekening (enkel voor geregistreerde professionals).
Met iDEAL en Bancontact reken je je onlineaankopen af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Zodra de betaling is voltooid, krijgen we hiervan bericht en wordt je bestelling afgehandeld.
Ja, zakelijke klanten kunnen bij ons op rekening betalen. Facturen dienen binnen de geldende betaaltermijn te worden voldaan volgens onze algemene voorwaarden. Lees hier hoe je je kan registreren als zakelijke klant.
Ja, betalingen met creditcard zijn veilig. Wij gebruiken beveiligde verbindingen om je gegevens te beschermen.
Na een succesvolle betaling ontvang je een bevestiging per e-mail. Voor betalingen met iDEAL, Bancontact en creditcard ontvang je direct bericht. Bij betaling op rekening ontvang je een factuur.
Als je betaling niet is gelukt, controleer dan eerst of er voldoende saldo op je rekening staat en of je kaart of betaalmethode juist is ingesteld. Probeer vervolgens de betaling opnieuw uit te voeren. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder om de betaling alsnog succesvol af te ronden.
Verzenden en levertijd
De verzendkosten bedragen € 6.10 (inclusief btw). Voor geregistreerde klanten is de levering gratis bij bestellingen vanaf € 150. Lees hier hoe je je kan registreren als zakelijke klant.
Voorraadartikelen worden, van maandag tot en met vrijdag, binnen 1 á 2 werkdagen geleverd.
Als een product niet op voorraad is, informeren wij je hierover zo snel mogelijk en geven wij een verwachte levertijd.
Ja, voor grote of zware producten zoals behandeltafels, krach- en cardiotoestellen gelden afwijkende tarieven. Deze worden duidelijk van tevoren gecommuniceerd.
Na verzending ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van PostNL waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.
De levertijd voor grote producten wordt altijd in overleg bepaald en kan iets langer duren dan de standaard levertijd.
Ruilen en retourneren
Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het artikel niet gebruikt of gedragen is en retourneer het in de originele verpakking, onbeschadigd, inclusief een (kopie) pakbon of factuur.
Het artikel moet in de originele, onbeschadigde verpakking worden geretourneerd. Speciaal bestelde artikelen, maatwerkartikelen en artikelen met een goedgekeurde offerte kunnen niet worden geretourneerd.
Ja, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Bewaar altijd het verzendbewijs. Wanneer er onverhoopt een retourzending niet door ons wordt ontvangen dan vragen we om het verzendbewijs.
Neem contact op met onze klantenservice. Wij zorgen samen met jou voor een passende oplossing.
Na ontvangst en beoordeling van de retourzending sturen we een creditnota voor de productwaarde. Deze kun je verrekenen met een openstaande of toekomstige factuur. Heb je betaald met iDEAL, Bancontact of creditcard? Dan maken we het bedrag over.
Neem contact op met onze klantenservice. Afhankelijk van de garantieperiode zorgen wij voor vervanging of een andere oplossing.
Vragen?
Jouw situatie en praktijk zijn uniek. Daarom streeft Gymna Nederland er naar om altijd een stap verder te gaan in het bieden van persoonlijk advies.
Of het nu gaat om een vraag, een probleem of gewoon een gesprek, we staan voor je klaar.