Ruilen en retourneren

We vinden het belangrijk dat je als klant 100% tevreden bent met je aankoop. Ben je onverhoopt niet tevreden dan kun je bij Gymna een artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. 

Waar moet je op letten:

• Retourneer het artikel binnen 14 dagen. Wil je na deze periode een artikel retour sturen? Neem dan contact op met de klantenservice, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. 

• Zorg ervoor dat het artikel niet gebruikt of gedragen is. 

• Stuur altijd een (kopie) pakbon of factuur mee. Heb je deze niet meer, stuur dan een document mee waarop duidelijk de praktijkgegevens vermeld staan. 

• Retourneer het artikel altijd in de originele, onbeschadigde verpakking en gebruik een stevige omverpakking voor de verzending.

• Speciaal bestelde artikelen, maatwerk artikelen en geleverde artikelen waaraan een goedgekeurde offerte ten grondslag ligt nemen we niet retour. 

• De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

• Bewaar altijd het verzendbewijs van het door jou geretourneerde artikel. 

• Is een artikel door Gymna verkeerd geleverd? Neem dan contact op met de klantservice, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. 

Wanneer we je retourzending hebben ontvangen gaan we deze beoordelen. Klopt alles en zijn er geen vragen dan sturen we een credit nota voor de productwaarde van het retour gestuurde artikel. Deze credit nota kun je verrekenen met een openstaande - of toekomstige factuur. Heb je de bestelling betaald met iDeal? Dan maken we het bedrag over.

Contactgegevens voor retourzending

Gymna Nederland

Industrieweg 5a

5527 AJ Hapert 

 

Garantie

Is er sprake van een defect of niet deugdelijk artikel, dan spreken we over garantie. Dit kan direct na ontvangst blijken, maar ook na verloop van tijd. Afhankelijk van de garantieperiode zorgen we voor vervanging of een andere oplossing. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. 

 

Neem contact op ›